Praktyczne i regulacyjne wyzwania branży ubezpieczeniowej

Podczas warsztatów dowiesz się, jak przygotować swoją organizację na zmiany regulacyjne w dystrybucji ubezpieczeń. Zdobędziesz praktyczną wiedzę o wpływie nowych przepisów na sprzedaż, relacje z klientami i obowiązki informacyjne. Nauczysz się skutecznie przeprowadzać Analizę Potrzeb Klienta (APK) zgodnie z nowymi standardami  oraz unikać błędów w dokumentacji.  Omówimy odpowiedzialność dystrybutorów, banków, pośredników oraz zmiany w nadzorze nad agentami i OFWCA oraz najnowsze orzecznictwo wpływające na branżę. Drugiego dnia skupimy się na roli nowych technologii – AI, blockchain, big data i IoT oraz na wymogach związanych ze sprzedażą elektroniczną. Na zakończenie omówimy wpływ luki ubezpieczeniowej na rynek oraz strategie minimalizujące jej skutki.

szczegółowa informacja na stronie MMC Polska